Klachten en retourneerbeleid

Geadviseerde werkwijze voor het afhandelen van reclamaties en voor het retourneren van artikelen:

  1. Neem contact met ons op via e-mailadres info@aeriumshop.nl en vermeld in de e-mail de volgende gegevens:
    • Uw naam
    • Het adres, waar we het artikel moeten afhalen
    • Uw telefoonnummer
    • Bankrekeningnummer
    • Nummer van de bestelling
    • Datum van de bestelling
    • Reden van de retournering
    • Naam van het artikel
    • Staat van het artikel
  2. We zullen u een bevestiging toesturen van de termijn voor het afhalen van het artikel.
  3. Op het overeengekomen adres zal een transportdienst langskomen om het artikel af te halen. Het artikel moet zorgvuldig verpakt zijn in een doos. Wanneer een artikel geretourneerd wordt, moet het in zijn originele verpakking verstuurd worden.
  4. Wanneer een artikel geretourneerd wordt, maken we het geld binnen 14 dagen over, terug naar uw bankrekening. Ingeval van reclamaties bedraagt de standaard duur voor het afhandelen van de reclamatie 30 dagen.
  5. U wordt per e-mail of telefonisch op de hoogte gebracht van de afhandeling.
Heureka
Klantbeoordelingen
933 recensies op Heureka
Algemene tevredenheid

01-09-2021
Geverifieerde klant
100 %

Snel, goede informatie voor de klant